O mnie

(a href="http://chantyourworld.blogspot.com">

czwartek, 25 kwietnia 2013

Nie myśl - działaj!


Jak nie teraz to kiedy?
Chcesz za jakiś czas żałowć, że zmarnowałaś tyle czasu? 
Chcesz osiągnąć tyle w życiu nie robiąc żadnych kroków?

Jeśli nie zaczniesz DZISIAJ, nie zaczniesz NIGDY.


NIE MYŚL. NIE SZUKAJ WYMÓWEK. POWODÓW. NIE KRYTYKUJ SWOICH POMYSŁÓW.  
NIE MYŚL!

Nie słuchaj swojego wewnętrznego głosu. Nie wdawaj się z nim w dyskusje!
Zawsze ale to ZAWSZE pojawiają się wątpliwości, dlatego nie można się nimi przejmować i zacząć działać od razu.

NIE KOMBINUJ. WSTAŃ. WYJDŹ. SPEŁNIJ SWOJE MARZENIA.

Najtrudniejszy jest ten pierwszy krok. Gdy go wykonamy kolejny zrobi się sam :)

____

Jeśli zostałeś zainspirowany - działaj natychmiast!

Swego czasu przed każdą czynnością (rysowaniem, cwiczeniami, fotografowaniem) musiałam się zainspirować. Szukałam zdjęć, przeglądałam blogi, czytałam artykuły. Mijały godziny a mi wciąż było mało... Efekt? Z moich planów były nici.
Teraz, gdy choć trochę zostanę natchniona - od razu działam!

9 komentarzy:

  1. Popieram! Od kiedy nie planuję, nie zastanawiam się i nie spędzam tylu godzin przed komputerem, moje życie jest piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, natychmiastowe działanie jest najlepsze. jak czekam to zwykle przechodzi mi cała ochota i radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego "Nie myśl(my)-działaj(my)" :)

      Usuń
  3. super ! ubóstwiam artystyczne dusze :) kiedyś marzyło mi się zostać baletnicą... i w przeszłości moją wielką pasją było rysowanie, z resztą dalej czasami uda się zrobić coś :) jesteś taką niespełnioną wersją moich marzeń jako małej dziewczynki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balet i rysowanie <3 Ja wciąż marzę (mimo 20 lat:D), że będę baletnicą:D
      Już Ci to kiedyś chyba pisałam, że mamy wiele wspólnego:)

      Usuń
  4. Przeczytałam pobieżnie to co napisałaś. W ciągu 3 minut ubrałam się i poszłam biegać. Mimo że zimno, mimo że padało i ślisko, mimo że późno... pobiegłam. I kiedy wróciłam, dopiero znalazłam te wymówki. :) Czasem rzeczywiście lepiej nie myśleć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już się zacznie to potem jest już tylko z górki. :) Najgorszy ten pierwszy krok. Uwielbiam czuć satysfakcję z tego, że zrealizowałam swoje założenie. :> A zastanawianie się nad czymś tylko niepotrzebnie ostudza nasz entuzjazm.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, najgorzej niestety zacząc... No ale trzeba się w końcu nauczyc pokonywac siebie:)

      Usuń